Post

Jaki model należy zastosować w przypadku działalności związanej z produkcją soków?

Założenie własnej firmy produkującej soki jest przerażające z wielu powodów. Możesz zrezygnować ze stabilnej pracy na etacie na rzecz otwarcia sklepu i zdać się na zmienność początkującego biznesu. Musisz uczyć się na bieżąco i rozwijać swoje umiejętności biznesowe, próbując udoskonalić swój produkt i wyróżnić go na tle konkurencji.

Jeśli zastanawiasz się nad dodaniem baru z sokami do restauracji, supermarketu, targu rolnego lub hotelu, którym zarządzasz, decyzja ta jest równie trudna. Czy sokowanie pomoże Ci przyciągnąć i zatrzymać klientów? W jaki sposób będziesz go prowadzić w połączeniu z innymi obowiązkami?
Dla przyszłych sokowirówek w małych firmach i menedżerów zainteresowanych otwarciem baru z sokami, warto rozważyć następujące zalety. Jest to element kultury prozdrowotnej, która coraz bardziej rozwija się w USA. Oznacza to, że rynek jest pełen możliwości. Przyszły właściciel firmy może w końcu założyć firmę produkującą soki, dzięki której będzie mógł wyrazić swoją pasję do odżywiania i kreatywność kulinarną. Z kolei menedżerowi firmy o ugruntowanej pozycji na rynku lub franczyzy dodanie sokowirówki urozmaici i poprawi wizerunek danego miejsca.
Wybór odpowiedniego modelu sokowirówki jest niezwykle ważny, niezależnie od tego, czy otwierasz małą firmę, czy chcesz rozszerzyć działalność już istniejącej. Można zdecydować się od razu na wynajęcie sklepu lub dodanie fizycznego baru z sokami do istniejącej przestrzeni, wybrać opcję tylko z dostawą lub połączyć te oferty. Aby ustalić, jaki model prowadzenia działalności sokowniczej zapewni Ci sukces, przeczytaj poniższe rozważania.

 

Tylko z dostawą

Przedsięwzięcie polegające tylko na dostawie, powszechnie nazywane wirtualnymi jadłodajniami lub restauracjami-widmami, to coraz częściej spotykany model dostarczania soków bezpośrednio do rąk konsumentów. Dzięki nowoczesnym usługom dostawy jedzenia opartym na aplikacjach, opcja ta zyskuje na popularności, między innymi ze względu na swój uproszczony charakter.

Dostawa tylko dla właścicieli małych firm

Osoba rozpoczynająca działalność gospodarczą musi znaleźć miejsce na swoją siedzibę, niezbędny sprzęt do wyciskania soków, zbudować atrakcyjną i funkcjonalną stronę internetową oraz skutecznie promować swój sok.

Pomieszczenie

Nie zaleca się otwierania działalności związanej z produkcją soków w domu - w ten sposób można złamać więcej niż kilka zasad kodeksu zdrowia. Mimo że nie potrzebujesz pełnego lokalu handlowego, w którym będziesz mieć kontakt z klientami, musisz mieć miejsce do prowadzenia działalności. Można wykazać się kreatywnością i wygospodarować miejsce w istniejącej przestrzeni handlowej, ustawić sokowirówki i działać.

Marketing

Ponieważ klienci nie mają kontaktu z Twoją fizyczną lokalizacją, Twoja strona internetowa i kampanie marketingowe stają się twarzą Twojej firmy, gdy zajmujesz się tylko dostawami. Skorzystaj z ukierunkowanych kampanii w mediach społecznościowych, aby nawiązać kontakt z klientami, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się stałymi klientami, np. z osobami, które śledzą popularne grupy zajmujące się ćwiczeniami lub odżywianiem. Jeśli wybierzesz tę drogę, korzystaj z lokalnych wydarzeń, aby budować świadomość marki i być fizycznie obecnym. Klienci chcą ufać temu, co kupują, a zwłaszcza jedzeniu, więc jeśli zobaczą Twoją firmę z dostawą na miejskiej imprezie food-truckowej, mogą zbudować to zaufanie.

Wyłączna dostawa przy dodawaniu baru z sokami

Nierealne jest, aby w miejscach o ugruntowanej pozycji, takich jak restauracja czy hotel, nie wykorzystywać istniejącej powierzchni handlowej do przyciągnięcia klientów do stoiska z sokami. Jeśli jednak masz mało miejsca i nie masz ani centymetra do dyspozycji na bar z sokami, możesz umieścić sprzęt na terenie swojej firmy i dostarczać go po wyciśnięciu soku. To daje hotelom interesującą możliwość - oferowania soków tłoczonych na zimno jako część oferty usług pokojowych, aby wyróżnić swoją franczyzę. Pomaga to przełamać stereotyp, że zamawianie na noc musi być niezdrowe. Dla restauracji i innych miejsc, które chcą połączyć sprzedaż soku na miejscu z dostawą, dostawa rozszerza zasięg i ogólną działalność. Kto wie, może Twój sok pomoże zwiększyć liczbę zamówień online.

Zalety

Oszczędność pieniędzy

Korzyści płynące z wyboru tej formy dostawy to oszczędność pieniędzy na kilka różnych sposobów. Oszczędzasz, ponieważ nie musisz wynajmować dużej przestrzeni, która pomieści Twoich gości. Nie trzeba też wydawać pieniędzy na dekorowanie i czyszczenie wnętrza baru, jeśli dostarczamy soki. A jeśli działalność jest mniejsza, można zrobić więcej, zatrudniając mniejszą liczbę pracowników i oszczędzając pieniądze na personelu. Zamiast płacić komuś za dostarczanie produktów, można skorzystać z istniejącej sieci dostaw żywności opartej na pracy grupowej i zlecić innym osobom dostarczanie produktów. Oszczędzając pieniądze, można obniżyć cenę soku bez uszczerbku dla jego jakości.

Zasięg i skalowalność

Jeśli prowadzisz działalność opartą na dostawie, nie jesteś ograniczony lokalizacją - Twoja strona internetowa dociera do ludzi z całej okolicy, a Ty możesz dostarczać swój pyszny sok niemal wszędzie. Jest to czasami lepsze rozwiązanie niż poleganie na obecności w sklepie, aby przyciągnąć ludzi, którzy przechodzą obok. Ostatnia uwaga - jeśli zaczynasz działalność jako dostawca, jesteś w lepszej sytuacji, aby zacząć od małych rozmiarów i ewentualnie zwiększyć skalę działalności, gdy odniesiesz sukces. Jest to lepsze rozwiązanie niż rozpoczęcie od drogiej umowy najmu i brak gotówki w przypadku późniejszych trudności.

Sprzedaż detaliczna

Sprzedaż detaliczna to kolejny model, który można wykorzystać w biznesie sokowym. Skupienie się wyłącznie na produkcji soków w tradycyjnym sklepie detalicznym ma swoje zalety dla właściciela małej firmy i zarządcy istniejącej powierzchni handlowej.

Sprzedaż detaliczna dla małych przedsiębiorców

Rozpoczynając działalność związaną z produkcją soków, należy znaleźć lokalizację, podpisać umowę najmu, zdefiniować przestrzeń i przeprowadzić promocję otwarcia sklepu.

Miejsce

Wybierając miejsce, w którym chcesz się osiedlić, musisz określić, gdzie są Twoi klienci i na co możesz sobie pozwolić, aby pomieścić sprzęt. Prawdopodobnie będziesz chciał ulokować się w miejscach o dużym natężeniu ruchu, wśród innych sklepów, które przyciągną Twojego idealnego klienta. Ponadto, wybierając drogę sprzedaży detalicznej, należy wybrać miejsce łatwo dostępne, które nie stanowi wyzwania dla odwiedzających, np. ze względu na niewielki parking.

Marketing

Po zapewnieniu sobie miejsca musisz wzbudzić zainteresowanie. Niektórzy ludzie będą wpadać do nas spontanicznie, ale musisz zadbać o to, aby Twoje otwarcie było jak najbardziej huczne. Upewnij się, że masz stronę internetową, która będzie reklamować Twoją nową lokalizację i oferować specjalne oferty każdego dnia w pierwszym tygodniu otwarcia.

Sprzedaż detaliczna po dodaniu baru z sokami

Dodanie baru z sokami do istniejącego lokalu nie wiąże się z koniecznością ponoszenia większych wydatków na czynsz. Jeśli masz wolną przestrzeń, możesz ją wykorzystać, aby poprawić ogólne wrażenia klientów. Jeśli prowadzisz supermarket, mając w ręku świeżo wyciskany napój, klienci mogą zrobić mniej żmudne zakupy. Dla gości hotelowych, choć każde miejsce, w którym się zatrzymują, ma łóżko, jedzenie, które oferujesz, wyróżnia Cię na tle innych. Możesz określić swój hotel poprzez świeże soki podawane do śniadania i w ciągu dnia. Restauracje mogą urozmaicić swoją ofertę o soki. A założenie stoiska z sokami na targu rolnym sprawi, że więcej osób zainteresuje się szczegółami przygotowywania soków.

Zalety

Budowanie zaufania

Oprócz oszczędności na czynszu, model detaliczny pozwala przekształcić przestrzeń w skuteczne narzędzie do kontaktu z klientem. Dla celów marketingowych przestrzeń handlowa stanowi konkretną reprezentację marki, z którą klienci mogą łatwo wejść w interakcję, aby określić, czy ufają produktowi, czy nie. Taki kontakt z klientem pomaga budować relacje z klientami i sprawia, że często odwiedzają oni Twój bar z sokami. Detaliczne bary z sokami posiadają również więcej zapasów niż mniejsze zakłady, co zwiększa wydajność produkcji soków i gwarantuje, że nie zabraknie Ci łatwo składników.

Potrzeby sprzętowe

Jeśli zdecydowałeś, że chcesz rozpocząć działalność w zakresie produkcji soków lub dodać element soków do swojej obecnej działalności, rozważ współpracę z JuicerNet. Mamy na sprzedaż wysokiej jakości sokowirówki komercyjne, które poradzą sobie z każdym produktem, jaki można do nich wrzucić. Skontaktuj się z nami, aby ustalić, jaka konfiguracja sokowirówki będzie dla Ciebie najlepsza.

Komentarze (0)

Zostaw komentarz